Aquesta Setmana organitzada per l’Observatori Experiència pacient de l’Hospital Clínic, realitzada entre el 20 i el 24 de març, va ser una setmana d’activitats, tallers, taules rodones i conferències on es van generar discussions al voltant de les necessitats no cobertes de pacients i cuidadors i es varen compartir punts de vista entre tots: professionals, investigadors, gestores, empreses, pacients, persones cuidadores i ciutadania. Un espai on es van relacionar mons diversos que tenen un propòsit comú en un context neutral, obert i pràctic, per estar en coherència amb els objectius del Pla Estratègic de fer un Clínic “Proper” i “Innovador”.

L’ath.cat va participar en diversos actes institucionals, dels que destaquem:  La salut connectada, Medicina Culinària, Innovació en Serveis i Associacions de Pacients. Agraïm aquest tipus d’espai on hospitals i associacions de pacients poden trobar-se per poder establir un marc on treballar de manera més propera, escoltar les nostres necessitats i aplicar futures millores en els nostres tractaments.