Durant més de trenta anys, l’Associació de Malalts i Trasplantats Hepàtics de Catalunya hem crescut i evolucionat plegats. Per reflectir millor qui som avui i, sobretot, per estar encara més a prop de cadascun de vosaltres, obrim una nova etapa: a partir d’ara ens diem Associació Catalana del Fetge.

Aquest canvi el fem de la mà de la FNETH, la federació d’àmbit estatal de la qual formem part, que també es renova sota el nom de Federación Española del Hígado

 

Per què aquest canvi?

Perquè volem ser una associació més oberta, propera i fàcil de reconèixer per a tothom. Les malalties del fetge van més enllà d’un diagnòstic: impliquen prevenció, recerca, el gest generós de la donació i el fet del trasplantament. Volem abraçar tota aquesta realitat sense perdre mai l’essència que ens ha unit des del primer dia: el benestar de les persones.

Aquesta evolució també neix amb una nova imatge: estrenem un nou logotip, dissenyat amb tota la cura per reflectir aquest esperit de renovació, energia i proximitat que ens mou.

Un pas endavant per fer-nos escoltar amb més força

Amb aquesta renovació, el nostre propòsit és esdevenir el gran punt de referència en la salut hepàtica a Catalunya. Treballem de valent per fer molt més visible la nostra realitat davant la societat i, sobretot, per fer arribar el nostre caliu a moltes més persones, multiplicant els nostres esforços en la prevenció, la sensibilització i un acompanyament constant en cada pas del camí.

 

El nostre compromís amb tu no canvia

Continuarem estant aquí per fer costat a tothom qui conviu amb una malaltia hepàtica, a les persones trasplantades i, per descomptat, a les vostres famílies, que són un pilar fonamental. Continuarem implicats per conscienciar la societat sobre la importància de la donació, de cuidar-se i, sobretot, del valor incalculable de donar vida.

Gràcies per formar part d’aquesta gran família.

Continuem caminant junts.